Søger et band på Sjælland
Jeg søger et band, eller nogen at stifte et band med - til at starte med for at jamme og spille covers, med henblik på i fremtiden at spille små koncerter hist og her. Jeg har allerede et øvelokale til rådighed.
Jeg er 22 år, og spiller selv klaver, basguitar, akustisk guitar og synger, på et mellemliggende niveau, og også en smule trommer.
Min inspiration ligger i Pink Floyd, Beatles, The Beach Boys, og Supertramp.
Skriv til mig så vi kan prøve noget af 😀
VestSjælland
Guitarist søger Band/projekt
13. april 2026
Log ind for at se hvordan du kontakter dette opslag.
Tryk her hvis du vil oprette dig som bruger.