Trio, kvartet eller andet

  • Jazz

Kontrabassist søger pianist, duo eller trio, mfl. til at spille jazz standards og evt. fusion. Jeg tænker at du/I er på samme niveau, men har ambitioner om at komme ud at spille, når vi føler os klar til det.
Jeg kan evt. supplere med en dygtig tenorsaxofonist, hvis du/I blot er pianist eller anden form for konstellation, hvor vi ville passe ind.
Jeg glæder mig til at høre fra dig/jer.

København

Bassist søger:
Band/projekt
Keys/Pianist

3. april 2026

Tryk på "Kontakt" knappen for at svare på opslaget.
Tryk her hvis du vil oprette dig som bruger.