Hej alle! Har brug for at spille med nogen så læs hvis det lyste
Hejsa jeg hedder Sylvester og er en ung gut på 20 år.
Jeg spiller basguitar og guitar men vil helst bas.
Jeg leder efter nogle som kunne tænke sig at spille en masse lækker musik og er åben for alle former for Rock! Jeg er åben for at starte noget helt nyt op eller joine noget som er i gang.
Hvis det lyder interesant så skriv endelig!🙏
Mvh Sylvester
Tryk på "Kontakt" knappen for at svare på opslaget.
Tryk her hvis du vil oprette dig som bruger.