Hjælp vi mangler dig på keyboard/guitar
Hej
Vi er et velfungerende band fra vestegnen som består af 3 dygtige musikkere med mange års banderfaring.
Vores keyboards mand har lige forladt os, da han ville prøve noget med sit eget musik.
Vi søger en lærenem keyboard spiller med tjek på sit grej, som også er lidt af en 80er nørd som os. Hvis du også spiller guitar er det helt perfekt.
Vi har lige været ude og spille et stort job og håber også du vil med ud på de skrå brædder når tiden kommer.
Vi har et bredt repertoire , som vi siger; fra Abba til Zappa (skal ikke tages bogstavligt) Vi synger alle sammen, 2 lead og kor, så hvis du også har stemmen, så tager vi den med.
Vi øver mandage i et fantastisk lokale i nærheden af Køge.
Lad os høre fra dig og vi vender tilbage med flere oplysninger.
Mvh.
New Shamrock
Tryk på "Kontakt" knappen for at svare på opslaget.
Tryk her hvis du vil oprette dig som bruger.