Søger efter bas instrument(!) til dissonansens frigørelse..
Søger efter 1 bas instrument til opstart af projekt/band.
Hvis du spiller et af følgende bas instrumenter så kontakt os:
Elektrisk bas. Kontrabas. Tuba. Kontrabas klarinet. Kontrafagot.
Vi er en elektrisk guitarist og trommeslager som har et substantielt katalog af omhyggeligt, gennemkomponeret sange. Stilen er en art(!), hård, asketisk kompositions rock.
Første skridt på vejen er at få indspillet en demo, inden for en overskuelig tidsramme. Derefter at koble en sanger/ lyriker til bandet/ projektet.
Værket opstår i det nære og bliver hørligt i det fjerne..
Links til nogle af sangene:
https://1drv.ms/u/c/8c962281922bea8d/IQDFDUBClIaQTIPLCTFRwT_RAbXrOz_8Ng-4WLd47M8sAYo?e=nAsbkQ
https://1drv.ms/u/c/8c962281922bea8d/IQCaaU-wk6CbSrLVlmvErFniAcgRDpt7ReMZX27MAY_CxOQ?e=aBRM15
https://1drv.ms/u/c/8c962281922bea8d/IQAYUqtf6jfbTq6kOW57uXsFAaPcDQzIWXs2PvZG_-_b0Rw?e=Rtws4k
Christian og David
Tryk på "Kontakt" knappen for at svare på opslaget.
Tryk her hvis du vil oprette dig som bruger.